Welcome

This is my blog Jangan lupa subscribe dan jadikan saya femes dengan anda menjadi follower saya.

Link Kedua

ini post kedua

Sunday 2 September 2018

Jom Belajar Framework PHP - CodeIgniter




Assalamualaykum.

Hey kawan.


Segmen ini saya perkenalkan kepada semua yang ingin mempelajari framework PHP menggunakan framework Codeigniter.

Modul Tutorial ini saya bangunkan sepanjang saya menjalankan Latihan Sangkutan Industri (LSI) di sebuah syarikat perisian di Kepala Batas, Seberang Perai Utara, Pulau Pinang , iaitu Syarikat Fulkrum Interactive selama 3 bulan.






Banyak pengalaman berharga yang saya dapat di sini khususnya mempelajari secara langkah demi langkah modul Framework Codeigniter.




Bagi memudahkan semua, saya susunkan tajuk Tutorial Langkah Demi Langkah ini bagi memudahkan anda mengikuti dengan mudah sebagaimana yang saya fahami.

Tajuk yang saya sudah bangunkan adalah seperti berikut :




4. Menghubungkan Codeigniter dengan Database
5.

6.
7.
8.

Tutorial ini saya bangunkan secara berperingkat kerana saya masih mendalami framework ini. Jadi bagi yang ingin mengikuti , silakan mempelajari ilmu ini secara percuma.

Ada apa-apa persoalan komenkan sahaja di ruangan komen di blog saya.

Jom kita teruskan pada Topik yang pertama : Apa itu Framework Codeigniter !!!


No comments:

Post a Comment