Welcome

This is my blog Jangan lupa subscribe dan jadikan saya femes dengan anda menjadi follower saya.

Link Kedua

ini post kedua

Thursday 5 July 2018

Hari Pertama Kelas Web Development Semester ini

Hei kawan. 
Assalamualaykum wbt 



Hari ini hari pertama Kelas Web Development untuk semester ini (Sem 2 / 2018) . Kali ni pelajar seramai 12 orang akan mengikuti Kelas pengajian Kilat selama sebulan (Sepanjang Julai) bagi memastikan silibus ini tamat kerana saya akan keluar melanjutkan Latihan Sandaran Industri (LSI) di Sebuah syarikat berasaskan ICT di Kepala Batas , Pulau Pinang. 

























Peringkat awal ini, saya ajarkan mereka kaedah paling senang mengendalikan laman web menggunakan platform Blogger disamping memperkenalkan laman rujukan untuk mereka sentiasa rujuk sepanjang pengajian bersama saya. 


Selamat belajarlah semuanya.

No comments:

Post a Comment